Friday, March 4, 2016

TAK TAHAN AKUU.......

Aduhaiiiiii sakitnya aku niiiiiiiii....... berdenyut-denyuttttt........ sakitnya..........

Asm..... Pagi ni aku hadiri satu mesyuarat seawal pagi... dan menjangkakan ianya akan melunaskan semua agenda berjalan lancar........... Satu yang istemewa tentang mesyuarat ni ialah..... ianya didahului dengan sama-sama membaca surah Al-Kahfi........ Berkebetulan hari ni hari Jumaat......... Barakah kerana utamakan Din Islam......

Minum pagi mee kari....... uiiiiiii sedapnya......namum aku terkena.......... sakitnya .............. over sangat perasanya........... Aku tidak pernah perasa berada d rumah...... isteri aku masak pun tiada serbuk perasa...... apalagi....... aku kena lelap sekejap dan membasahkan rambut nak legakan denyutan serbuk perasa......

Masa akan datang kenalah aku berhati-hati tentang makan terutama pembekal makan yang tidak aku ketahui.........

blurrrrrrrr lagi aku tentang mesyuarat kali ini..........

No comments:

Post a Comment

Library kat rumah kita ( Bahasa Melayu )