Wednesday, March 25, 2009

Selamat Datang Kekawanku

Kawan-kawan yang melintasi blog ini saya ucapkan selamat datang. Harapan saya dalam mewujudkan laman ini untuk berkongsi idea dan cadangan menambahbaik cara penyampaian sesuatu berita atau artikel. Media ICT bukan angan-angan kosong lagi ianya sudah sinonim dengan alam pengajaran dan pembelajaran atau dalam penyampai sesuatu maksud.

Inisiatif ini di ambil dari tapak percuma yang tidak memerlukan sebarang kos langganan, penyelenggaraan dan pembinaan. Kita boleh bina blog ini dengan panduan-panduan yang banyak terdapat di dalam web, cuma kita kena rajin untuk menyelongkar atau melayari web-web yang mendatangkan faedah kepada kita.

Saya masih lagi teringat kata-kata tok-tok guru, sedikit sebanyak kita dapat baik kalau berdampng dengan orang alim dan jahat kelau berdamping dengan orang jahat. So kata-kata ini mendorong saya berfikiran positif selalu, saya katakan dalam diri saya apa guna kita berfikiran nagatif; yang itu salah, yang ini tak betul. Persoalan-persoalan ini yang membantutkan saya untuk bergerak maju jadi saya tukarkannya kepada cas positif.

No comments:

Post a Comment

Library kat rumah kita ( Bahasa Melayu )